det är inte jag, det är du.

Min dator lever, dagen har bara rullat på.
For till brändön, där min kusin var som fyllde år. fick massa gott där, mycket trevligt var det
kom hem för någon timma sedan, bara tagit det lungt sedan dess, skola imorgon.. hojja, men lite taggad.
den här dagen började bra, och kommer säkert sluta riktigt bra också!
klickade nyss hem justin biebes bok från cdon.com, suuuper glad!
får den om 2-3 dagar, tror inte jag kommer kunna slita mig ifrån den.
jaja, ska logga in på skype snart, kanske isabel är inne!
jomen, en sak till.. hon kommer ju fan snart, fyfan vad jag är glaaad!
livet rullar på, allt rullar på.
ha det bra
-therese ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0