yesterday you said tomorrow

Mitt liv är fan över, inga pengar till justin bieber biljetten & det har inte mamma eller pappa heller.
Jag orkar inte, det här är ju vad jag längtar efter så grymt mycket, så får jag inte gå.
hela jävla facebook är bombat med inlägg ''jag ska gå på justin bieber konserten, yaay''
så grymt less, vill bara hänga mig själv vid detta tillfälle.
det är tur som fan att isabel kommer till mig på söndag, en person som kan muntra upp mig i några dagar iallafall.
Är så grymt less just nu, på allt och alla.. vill fan bara bort från denna planet, kan någon bara ge mig en JB biljett så är allt bra, eller en flygbiljett till turkiet och stannar där resten av livet.
nu ska jag gå och gråta ihjäl mig, hejdå.
 
-therese
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0