sköönt

for till gården kring 7 igår, men dom hade bara öppet till 8.
efter dess hamnade jag hos olli, hade riktigt jävla trevligt.
är fortfarande hos henne, vet inte hur jag ska ta mig hem..
hahah, fan vad det spårat inatt alltså.
först när jag tittade på klockan var den kring 12 och sedan när jag
tittade, så var klockan kring halv 7 på morgonen, huh..
varit vaken hela natten, jag håller på att dö..
alla ligger och sover, vad ska jag göra ?
har haft trevligt sällskap av simon, robin, danne, elle och kalle.
riktigt jävla trevligt om jag ska vara ärlig.
jaja, ska smsa pappa om en stund.
godmorgon, jag mår illa.. tror jag ska spyyy.
hejdå, puss

-therese ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0